pondělí 2. února 2009

asi tak


Už se vám někdy stalo, že po tom co si přetrpíte vztah, který vlastně ani vztahem nebyl, si najdete někoho úžasného, dokonalého, naslouchavého...co vám prostě rozumí?
Ironie osudu :D vždycky si někoho takového najdu..co je úžasný a dokonalý..no a pak? je to buď idiot..zamrdanec nebo se mě bojí...ale teď? :D
Ano oplývala jsem štěstím, jak mi to vychází všechno...včera du spát a? je gay....ne je bi jako já...prostě to vím :D...odkdy je chlap lepší než žena? od nikdy :D vždycky mě svléká pohledem...takovým tím, jak to cítíte úplně všude...no ale přiznám se, že já sme ho pohledem nikdy nesvlékla :D nebo sem sa při tom nepřichytila...ale prostě mám depresi :D ani nemůžu říct jak Venda jinde a jindy :D umřu..prostě jo :D ale tak zase s ním pak můžu bydlet..vždyť je to můj sen :D vlastně se mi splnil :D dostanu ho..žádný chlap v jeho životě mě nezajímá...

Žádné komentáře: